mandag, september 17, 2007

Det Ultimative "Bust"

Lauge:

Jeg kan ikke nære mig...

Jeg frydede mig urealistisk længe bagefter...
Historien:

Her på stedet startede anonyme ballademagere et "busted"-spil for nogen tid siden. Tilsyneladende for at tilætte hverdagen noget spænding ved siden af IB'en...
Well, en morgen lå der en seddel i alles dueslag med beskrivelse af spillets regler og navnet på den person som er ens "offer." Den der skal "bustes."

Paranoiaen spredte sig hastigt.

Man buster nogen ved at give dem noget... en ske, et magasin, en småkage, whatever.

Eneste regel er at det skal ske uden for andre menneskers synsvidde = man skal være alene.

De følgende dage blev folk nakket vidt og bredt. Ruben oplevede at alle mennesker pludselig forsvandt fra physics lab, mens Boca tilfældigt kom forbi og bad ham holde nogle bøger, mens han bandt snørrebånd. Jonathan snuppede hele 4 på een dag og jeg selv ondulerede Aske i vasketøjsskuret en sen aften.

Nu er det bare sådan at man "arver" folks ofrer når man buster dem. Man fortsætter så at sige sin killing spree lige indtil man selv dør - bang!

Mit nye offer var Xilo fra Nicaragua.

Meget uheldigt var det kommet hende for øre at jeg havde Aske som offer og hun var udemærket klar over Aske var efter hende pga. et, rent ud sagt, ret kluntet forsøg fra hans side.
Så, hun vidste at hun for alt i verden skulle undgå at være alene med Aske og holdt også meget bestemt øje med mig, da jeg jo kunne buste Aske hvert øjeblik og så gå efter hende.

Det var ikk nemt.

Men jeg allierede mig med Sara fra Sverige, der tager kunst-timer sammen med Xilo, for at kokkerere det mest sofistikerede bust på RCN UWC til dato.

- Det blev til et fake kunst-project... Sara der skulle bruge et synopsis-fotografi af en kvindelige Buddha - med bind for øjnene.... Udstrakte, åbne håndflader... Sara der forlader rummet et kort øjeblik for lige at hente noget... Mig der kommer ind og hvisker "busted" mens jeg placerer mit ambåndsur i hendes fint udstrakte hånd... Lukas, Mads og Sara der står og fniser over optrinnet ved døren... Xilo der bliver så muggen efter al sin overforsigtighed... Lauge der ikk må få sit armbåndsur igen....

... Endnu et offer derude...

Well, det var dagens historie.

Nu må jeg til at fokusere

på:

EE
ToK essay
Filosofi dialog
Historical investigation
Mine 2 services
Mit Rugby
Den velgørenhedskonkurrencer Anibal og jeg arrangerer
Lektier
Søvn
+ det løse

åhh ja... og så mit Environmental Systems mug-eksperiment, der står og samler råd inde i skabet.


so long


... og lidt billeder:



Inter House Competition - Meget pædagogisk tilrettelagt, så alle kan få en chance for at føle at de bidrager med noget - Her netop Malte midt i en kraftpræstation





Norway House' team posserer




Another day, (Not quite) another dish... - Min Sern og Prince i Kantinen


Ingen kommentarer: